Ang Pagkamoot ko saiya -carlou floriano

You know how his makes this crazy poem for others but meaningful to him. It's like what you felt today when you are reading. Being inspired.
---------------------------------------------------------------------










Ang Pagkamoot ko saiya
-carlou floriano

Tigsik ko ining sarong daraga na magaya gaya
Kang nabisto ko sya nag hanga ning sobra
Kapag kaibanan ko sya perme ako maogma
Lalo na pag nag ngingirit sya haba anang ribok sana,
Pero pag mag kaibanan kita daghan ko grabi ang kaba,

Kapag sya may problima ako na sana ang madara ta namatian ko saiya ang sarong pag asa .

Ang babaeng gwapa sobrang mahalaga
Kung ako tatawan ning pag-asa dae ko sasayangon ang tataramon na ika sana

Ang pag papadangat ko saiya mayo kapariya
Ika ibang iba sa gabos na daraga
Kaya gigibuhon ko ang gabos na ma kakaya
Para matawan sanang pag asa.

"Ngonyan napatunayan kuna na totoo palan talaga
Ang mga dyosa pag naiiling ko sya ako nag tataka sa subrang gayon nya dawa ababa sana,
Ang pagpapadangat saiya mayong limitasya,
Pero kung dae pwede pa mahalat ako ta niririspito taka.


Ang paghanga ko saiya dae mapapantayan kang iba pero kang nag amin ako saiya na araman kona barkada sana kaya ako nag mondo ning tuda

Ako nag hahapot  kuntano sa kadakolan kang babae tano ika pa barkada taka pero mas padangat taka sa iba

Kaya dawa anong sabihon kang iba tama man ini o sala na papadangaton taka hangat ako nabubuhay pa

Ako simpling tao sana pero pag nag sabi akung ika sana mayo yan halong suba.

Comments