ANG PAGKAMOOT KO SAIMO GARO LANGKA (Jackfruit)

ANG PAGKAMOOT KO SAIMO GARO LANGKA (Jackfruit)


Ang Pagpadangat kong tinao saimo garo ubak kan langka,
Gurano man ini katarom asin katatag kapag ini nalugadan minadugo man giraray ini.

Dawa gurano man ini Kadakula kaya man giraray ining lumumoy
asin magloyos kapag ini natintaran nin sadit na fruit fly.
Ano ang gusto kong i-agrangay saimo?
Ang gusto ko ingatan mong mawara ang sarong bagay na tinao ko saimo.
Minsan ko lang ini itao sa sarong tao
kaya ang hagadko man saimo ini ingatan mong maraot.

Ika ang nagtao nin buhay asin saro ka sa mga sangkap kan pagbuo kaini.
Ang relasyon ta tigkumpara ko man sa poon kan langka
huli kan kitang duwa ang nagbuo kan katatagan kaini.
Parehas kitang nagkasala asin nagkulang sa satong ibahan naini
pero ang mga bagay na ini iyo ang nagtao nin bunga kan satong pagkamootan na matatag.
Aram ta na maray Lugadan asin taga-tagaon ang langka nganing ini magbunga nin maray.
The pain can help you to be strong because love is more on sacrifice.

Kaya sakong padangat dae pagpabayaang ang langka malapa
asin malugadan ta ini nagtatao man nin kaugmahan sa may kadsadiri.
Bantayan mo ang langkang mahinugon,
taguon sa Fruit fly na nantutusok asin nag-aagaw nin kaugmahan sa may sadiri nin langka.
Mapaparong asin maaaraman mo ang langka kun ini mahinugon na kun ika harani sa puon kaini.
Kaya padangat ko sana manamitan mo
asin mabaak man ang langka na bunga kan pagkamootan tang duwa.

Ang pag-ibahan ta garong binino kan hinog na langka
na naglalakop sa kadaklan asin nahihiling ang tunay na pagkamootan ta sa lambang saro.


“Hopefully, every relationship has a care to protect the fruits of love which is Jackfruit typically used in this articles that can help to reach the satisfaction of every partner.”

Comments