I‘M ALONE

Take my hand and follow me. Where I am?, Who I am?, Can I do?. Ang mga hapot na naglalaog sa sakuyang isip when I'm alone. Sa sakong pagsosolo-solo sa baybayon na napakahiwas. Nagigiromdoman ko ang mga oras tapos panahon na kita magkaibahan pa, mga aldaw na kita maugma asin nangangako pa sa lambang saro. Sa kada rapas kan alon sa darakulang gapo, nahihiling ko ang sakong sadiri, kung gorano man kaposog kan gapo na siya nakatindog sa makosog na along nagrarapas nin makosog. Sabi ko sa sadiri ko, pareho sana kaming nagsasakripisyo para lang dae maapektaran ang kagabsan. Huli kan pagkamoot mo saiya gigibuhon mo an gabos na ang lambang tawong nakapalibot saiya asin saimo dae maapektaran kan bagay na dulot kan salang pagkamoot . Hain baga talaga ako ngonyan na ako nagsosolo-solong nagsasakripisyo sa pag-ibahan tang ini na dawa ika nasa kataid ko dae ko namamatian ang presensya mo. 

Sa relasyon tang ini ang pagmati ko ako sana ang nagpapadangat. Ang Partner mo na nagpapadagos paglakaw, when i see the footprint in the sand. kaya hinahapot ko ang sadiri ko kung hanggang sain ako maninindogan sa pagpapadangat saimo kung sa pag-ibahan ta ako sana ang ugwa nin pagdanay sa relationship tang ini. Si isay baga talaga ako ta arog ako kaining tawo, nagpapadangat pa man giraray dawa nakukologan na. Minsan sabi kan iba, "tanga raw ako at bobo" pero sabi ko sa sadiri ko arog man talaga kayan ang nagpapadangat gabos gigibohon mo para saiya, kaipohan mo magsakripisyo asin tanggapon kung ano man siya. Ang saimong gabos na ginigibo asin pagpapadangat iyo ang magsisirbing dalan kan siyang pagbag-o na iyo an bunga kan pagkamoot mo sa sarong tawo because good changes is the best fruit of love for everyone . kapag naging matatag ka sa pagiging solo-solo maabot ang panahon na ika magkakaugwa nin tunay asin seryosong makakaibahan mo habang buhay basta pirmi mo sanang itao ang gabos na plano mo sa Kagurangnan na siya ang matao saimo nin tamang desisyon na ikararahay mo.

Comments